جایزه ۲٫۷ میلیون دلاری گوگل برای کسانی که Chrome OS را هک کنند.
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
جایزه ۲٫۷ میلیون دلاری گوگل برای کسانی که Chrome OS را هک کنند.

گوگل به افرادی که بتوانند سیستم عامل کروم این شرکت را هک کنند ۲٫۷ میلیون دلار جایزه می‌دهد. البته این طور نیست که بخواهید در خانه و با آسایش کامل به هک کروم مشغول شوید، بلکه باید ابتدا به ونکوور کانادا سفر کرده و در ماه مارس امسال در کنفرانس امنیت CanSecWest شرکت کنید و مهارت‌های خود را به رخ رقبا بکشید!

google-nyc01

 

گوگل چند سالی است که برای یافتن باگ های امنیتی در سیستم عامل و همچنین مرورگر کروم چنین رقابت‌هایی را برگزار می‌کند. گوگل امسال نیز مانند سال گذشته به ازای هر نفوذ به مرورگر و سیستم عامل کروم مبالغ ۱۱۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰۰ دلاری را جایزه خواهد داد. این مبالغ برای هک‌های صورت گرفته بر روی کروم بوک ۱۱ اچ پی (نسخه مبتنی بر ARM) و Acer C720 با پردازنده اینتل پرداخت خواهد شد.
تصمیم گوگل برای گسترش اکوسیستم کروم جدی‌تر از این حرف‌هاست. این غول موتورهای جستجو برنامه های بزرگی برای آن در سر دارد. پیش از این در مورد حمله تروجانی کروم به سیستم عامل ویندوز ۸ از طریق آخرین نسخه مرورگر کروم نوشته بودیم. این کار برای هر چه بیشتر وابسته کردن کاربران به اکوسیستم مورد نظر گوگل صورت گرفته بود. گوگل به کروم بوک های فعلی اکتفا نخواهد کرد و به زودی به رقیبی جدی برای سیستم عامل‌های مطرح دنیا تبدیل خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:22---14 اسفند 1394
نظرتون چی هست من هکش کنم

ARMIN
ساعت21:12---12 اسفند 1394
خیلی جالب بود

morad
ساعت21:04---12 اسفند 1394
مطلب جالبی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته و آدرس azizpour-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 AZIZPOUR-PC